polska wersja strony english version o instytucie publikacje aktualno¶ci media kontakt strona główna newsletter kodeks etyki Przedsiębiorstwo Fair Play Gmina Fair Play Zatrudnienie Fair Play kig
Strona archiwalna! Zapraszamy do nowego serwisu http://www.iped.pl

Aktualności


15 Grudnia 2014 r.

Zapraszamy do odwiedzenia nowej wersji oficjalnej strony internetowej Fundacji "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym"!

Oprócz zmienionego wyglądu, serwis posiada nowe funkcje oraz jest na bieżąco dostosowany do urządzeń mobilnych.

Wersja archiwalna strony będzie dostępna do czasu uzyskania pełnej funkcjonalności nowej strony. Obecnie nie jest już aktualizowana.




12 Grudnia 2014 r.

GALA "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2014!

12 grudnia 2014 r. w EXPO XXI w Warszawie (Hala 4, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14) odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników XVII edycji programu "Przedsiębiorstwo Fair Play" oraz wręczenie nagród Laureatom tytułu "Przedsiębiorstwo Fair Play" 2014.

Oferta hoteli na galę "Przedsiębiorstwo Fair Play" 2014




9 Grudnia 2014 r.

W dniach 9 i 10 grudnia w Hotelu "U Pietrzaków", ul. Lipowa 20, w Zielonce odbyło się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane jest do organizacji pozarządowych działających na terenie miasta Zielonka oraz pracowników samorządowych. Spotkanie miało na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.

Podczas spotkania można było uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.

Program spotkania




8 Grudnia 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 16/12/2014 w Mieście Zielonka w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 4 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:

Lp.Nazwa oferentaNIP
1.Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka125-003-61-69
2.Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o., Ul. Ptasia 2, 00-138 Warszawa526-021-13-86
3.Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Łukasińskiego 1/3, Zielonka125-00-37-973
4.Hotel Trylogia - Galop Centrum Konferencyjno - Bankietowe Bożena Ładno ul. Poniatowskiego 46, 05-220 Zielonka952-114-27-30

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

1.Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka125-003-61-69

która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.




8 Grudnia 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. cateringu podczas organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 16/12/2014 w Mieście Zielonka w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 2 odpowiedzi na zapytanie ofertowe spełniające warunki zapytania:

Lp.Nazwa oferentaNIP
1.Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka125-003-61-69
2.Hotel Trylogia - Galop Centrum Konferencyjno - Bankietowe Bożena Ładno ul. Poniatowskiego 46, 05-220 Zielonka952-114-27-30

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

1.Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka125-003-61-69

która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.




4 Grudnia 2014 r.

W budynku przy ulicy Al. Jerozolimskie 87 (sala 504, V piętro), w Warszawie odbyło się kolejne spotkanie z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem w ramach projektu "ZATRUDNIENIE FAIR PLAY. Zostań Mentorem. Wsparcie aktywności i rozwoju zawodowego pracowników 50+ w województwie mazowieckim". Tym razem nasz panel odbył się w ramach spotkania "Jak zdobyć przewagę konkurencyjną: pozyskiwanie klienta, coaching, zarządzanie zasobami ludzkimi", a przedstawiciele Instytutu wystąpili w roli prelegentów.

Udział w spotkaniu był bezpłatny.




26 Listopada 2014 r.

Organizacje pozarządowe działające na terenie miasta Zielonka oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 26 listopada, o godz. 10:00, w Hotelu "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.

Doradztwo dla JST i NGO odbywa się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Zielonka.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl




25 Listopada 2014 r.

W Warszawskiej kawiarni MiTo odbyła się DEBATA "Projekt Rapport - Jak zatrzymać dzieci w szkołach?" Nie była to kolejna konferencja, na której o problemie mówi tylko jedna strona. W debacie głos zabrali przedstawiciele Ministerstwa Edukacji, organizacji pozarządowych związanych z edukacją i przedsiębiorczością, pedagogów, wychowawców a także młodzieży, która zabierając głos pozwoliła określić prawdziwe problemy z jakimi młodzi ludzie spotykają się na co dzień.

W tak różnorodnym gronie, gdzie każda ze stron mogła ze swojej perspektywy, doświadczenia i wiedzy powiedzieć co myśli o przyczynach opuszczania szkół przez młodzież, systemie edukacji, problemach młodzieży i pomysłach na zatrzymanie ich w szkołach, doszliśmy do konkretnych wniosków i przybliżyliśmy odpowiedź na pytanie: "Jak zapobiegać opuszczaniu szkół przez młodzież?".

Więcej informacji o projekcie Rapport znajdą Państwo na stronie http://rapport-llp.eu/




21 Listopada 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 16/11/2014 w Mieście Zielonka w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 4 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:

Lp. Nazwa oferenta NIP
1.Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka 125-003-61-69
2.Urząd Miasta Zielonka, ul. Lipowa 5, Zielonka 125-00-37-111
3.Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Łukasińskiego 1/3, Zielonka 125-00-37-973
4.UpHotel S.C., ul. Długa 13/1, 58-500 Jelenia Góra 525-15-67-362

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

1.Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka 125-003-61-69

która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.




20 Listopada 2014 r.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w Zielonce w dniu: 16/12/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie i formularz zgłoszeniowy




20 Listopada 2014 r.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w Zielonce w dniu: 16/12/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie i formularz zgłoszeniowy




18 Listopada 2014 r.

W Zespole Szkół Rolniczych - Centrum Szkolenia Praktycznego w Dusocinie, o godz. 8:30, odbędą się Warsztaty Promocyjne w ramach projektu LivOrg.

Podczas warsztatów uczniowie Zespołu Szkół ? przyszli rolnicy - poznają szczegóły międzynarodowego projektu LivOrg z udziałem instytucji i organizacji z Włoch, Niemiec, Estonii, Hiszpanii, Grecji i Polski.

Projekt ma na celu m.in. zwiększenie świadomości w obszarze ekologicznego rolnictwa w celu zwiększenia jego konkurencyjności, usprawnienia systemu produkcji i spełnienia oczekiwań całego sektora w Unii Europejskiej, a także opracowanie i wdrożenie specjalistycznych programów nauczania.

Więcej szczegółów na temat projektu na stronie: http://www.iped.pl/artykuly.php?id=62

Więcej informacji o projekcie udziela: Paulina Bednarz, tel: 22 630 98 04, e-mail: iped@kig.pl




12 Listopada 2014 r.

W dniach 12-13 listopada w siedzibie Urzędu Dzielnicy Praga Północ, w Hotelu Hetman, przy ul. ks. Ignacego Kłopotowskiego 36 odbędzie się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane jest do organizacji pozarządowych działających na terenie dzielnicy Praga Północ oraz pracowników samorządowych. Spotkanie ma na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.

Podczas spotkania będzie można uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.

Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl.

Program szkolenia




6 Listopada 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 26/11/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie i formularz zgłoszeniowy




3 Listopada 2014 r.

Organizacje pozarządowe działające na terenie Tomaszowa Mazowieckiego oraz pracowników samorządowych zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych, które odbędą się 3 listopada, w godz. 10:00-13:00, w Sali Koncertowej Miejskiej Biblioteki Publicznej, przy pl. Kościuszki 18 w Tomaszowie Mazowieckim. Przedmiot konsultacji zostanie wybrany przez JST i obejmie min.3 dokumenty publiczne. Przykładowe formy konsultacji: panel obywatelski, sesja konsultacyjna za pośrednictwem narzędzia on-line, bezpośrednie spotkanie grupy roboczej. Konsultacje poprowadzą eksperci Instytutu.

Konsultacje społeczne dla JST i NGO odbywają się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Tomaszów Mazowiecki.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl




30 PaĽdziernika 2014 r.

W dniach 30-31 października w Centrum Dialogu Społecznego i Wolontariatu w Tomaszowie Mazowieckim, pl. Kościuszki 18, I pietro, pokój 7odbędzie się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane jest do organizacji pozarządowych działających na terenie Tomaszowa Mazowieckiego oraz pracowników samorządowych. Spotkanie ma na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.

Podczas spotkania będzie można uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.

Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl

Program szkolenia




28 PaĽdziernika 2014 r.

Organizacje pozarządowe działające na terenie Wieliszewa oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 28 października (wtorek), o godz. 14:30, w Urzędzie Gminy Wieliszew, przy ul. Modlińskiej 1, pokój nr 111. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.

Doradztwo dla JST i NGO odbywa się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Tomaszów Mazowiecki.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl




28 PaĽdziernika 2014 r.

W siedzibie Instytutu Badań nad Przedsiębiorczością i Rozwojem Ekonomicznym EEDRI, przy ul. Gdańskiej 121, w Łodzi, o godz. 10:30 odbędzie się spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla przedstawicieli sektora MŚP oraz pracowników naukowych w ramach projektu "Łódzki Explorer. B+R". Przed spotkaniem zapraszamy dziennikarzy na konferencję prasową.

Celem spotkania jest między innymi prezentacja GENERATORA PROJEKTÓW B+R tj. oprogramowania, które ułatwia inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów badawczo-rozwojowych. GENERATOR PROJEKTÓW B+R pozwala zarówno naukowcom i przedsiębiorcom, jak i pracownikom placówek badawczych, studentom, doktorantom, członkom izb gospodarczych czy instytucji otoczenia biznesu na efektywniejsze i pełniejsze poznanie oferty B+R. Jest to pierwsze tego typu oprogramowanie w Polsce i jest ono całkowicie bezpłatne oraz dostępne on-line.

Więcej szczegółów na stronie www.lodzkiekreuje.pl




27 PaĽdziernika 2014 r.

Na Wydziale Filozoficzno-Historycznym Uniwersytetu Łódzkiego, przy ul. Kamińskiego 27a, w sali Rady Wydziału 103 (I piętro), w Łodzi, o godzinie 11:30 odbędzie się spotkanie poświęcone projektowi Łódzki Explorer B+R.

Na spotkanie zaproszeni zostali przedstawiciele sektora MŚP oraz pracownicy naukowi. Przed spotkaniem (o godz. 11:00) odbędzie się konferencja prasowa dla dziennikarzy.

Celem spotkania jest między innymi prezentacja GENERATORA PROJEKTÓW B+R tj. oprogramowania, które ułatwia inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów badawczo-rozwojowych. GENERATOR PROJEKTÓW B+R pozwala zarówno naukowcom i przedsiębiorcom, jak i pracownikom placówek badawczych, studentom, doktorantom, członkom izb gospodarczych czy instytucji otoczenia biznesu na efektywniejsze i pełniejsze poznanie oferty B+R. Jest to pierwsze tego typu oprogramowanie w Polsce i jest ono całkowicie bezpłatne oraz dostępne on-line.

Więcej szczegółów na stronie www.lodzkiekreuje.pl




24 PaĽdziernika 2014 r.

Organizacje pozarządowe działające na terenie Gminy Sochaczew oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 24 października, o godz. 10:00, w hotelu Chopin, ul. Traugutta 21. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.

Doradztwo dla JST i NGO odbywa się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Sohaczew.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl




24 PaĽdziernika 2014 r.

Zapraszamy do zapoznania się z Newsletter nr 3 międzynarodowego projektu "Rapport", którego głównym celem było opracowanie strategii zapobiegania wczesnemu opuszczaniu szkoły.

Przedstawiamy w nim, jak przebiegło testowanie na podstawie 4 filmów z cyklu równoległe historie, 6 filmów opowiadających o drugiej szansie oraz 6 filmów o stażach i najbardziej pożądanych zawodach. Filmy były przygotowywane przez wszystkich partnerów w ciągu 2 lat trwania projektu Rapport. Wszystkie filmy są dostępne na stronie internetowej projektu www.rapport-project.eu oraz na Youtube http://goo.gl/qM0Tz0

"Rapport" - Newsletter nr 3




23 PaĽdziernika 2014 r.

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym newsletterem projektu LivOrg. Projektowanie i testowanie nowych ram kształcenia i szkolenia zawodowego w celu transferu i uznania umiejętności ekologicznego zarządzania zwierzętami hodowlanymi w Europie.

Newsletter




23 PaĽdziernika 2014 r.

W Mszczonowskim Ośrodku Kultury, przy ul. Warszawskiej 33, odbyła się konferencja końcowa projektu pt. STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH. Wzmocnienie konsultacji społecznych dotyczących regulacji prawnych i uzgadniania polityk publicznych w gminie Mszczonów. Podczas konferencji poruszone zostały kwestie doświadczenia konsultacji społecznych w gminie Mszczonów i współpracy organizacji pozarządowych z gminą. Przedstawione zostały także dotychczasowe doświadczenia i rekomendacje na przyszłość, a także dobre praktyki konsultacji społecznych i ich znaczenie dla społeczeństwa obywatelskiego.

Wszelkie pytania dotyczące projektu prosimy kierować do Pauliny Bednarz, tel: 22 630 98 04, e-mail: iped@kig.pl

Więcej informacji o projekcie na stronie: http://www.iped.pl/artykuly.php?id=61




22 PaĽdziernika 2014 r.

Organizacje pozarządowe działające na terenie Żoliborza oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 22 października w siedzibie Urzędu Dzielnicy Żoliborz, przy ul. Słowackiego 6/8 (sala 116). Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.

Doradztwo dla JST i NGO odbywa się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Dzielnica Żoliborz.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl




21 PaĽdziernika 2014 r.

W siedzibie Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 243, o godz. 12:00 odbędzie się spotkanie doradcze dla przedstawicieli sektora MŚP oraz pracowników naukowych w ramach projektu "Łódzki Explorer. B+R".

Celem spotkania jest między innymi prezentacja GENERATORA PROJEKTÓW B+R tj. oprogramowania, które ułatwia inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów badawczo-rozwojowych. GENERATOR PROJEKTÓW B+R pozwala zarówno naukowcom i przedsiębiorcom, jak i pracownikom placówek badawczych, studentom, doktorantom, członkom izb gospodarczych czy instytucji otoczenia biznesu na efektywniejsze i pełniejsze poznanie oferty B+R. Jest to pierwsze tego typu oprogramowanie w Polsce i jest ono całkowicie bezpłatne oraz dostępne on-line.

Więcej szczegółów na stronie www.lodzkiekreuje.pl




20 PaĽdziernika 2014 r.

Organizacje pozarządowe działające na terenie dzielnicy Praga Północ oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 20 października w Hotelu Hetman, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 36. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.

Doradztwo dla JST i NGO odbywa się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Dzielnica Praga Północ.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl.




17 PaĽdziernika 2014 r.

W Salonie Recepcyjnym Hotelu Bristol, ul. Krakowskie Przedmieście 42/44 (obok Pałacu Prezydenta RP) odbyła się uroczysta Gala kończąca XIII edycję konkursu "Gmina Fair Play" oraz I edycję programu certyfikacyjnego dla gmin "Przyjazna Polska".

Podczas Gali Laureatom programów: "Gmina Fair Play" oraz "Przyjazna Polska" zostały wręczone certyfikaty i nagrody główne - Statuetki. Galę poprowadziła dama polskiej sceny i znakomita aktorka Laura Łącz.

Organizatorem programu "Przyjazna Polska" i konkursu "Gmina Fair Play" jest Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym.

Relacja z uroczystości




16 PaĽdziernika 2014 r.

W siedzibie Politechniki Łódzkiej, na Wydziale Organizacji i Zarządzania (Sala OZ24), przy ul. Żeromskiego 116, w Łodzi, o godz. 12:00 odbędzie się spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla przedstawicieli sektora MŚP oraz pracowników naukowych w ramach projektu "Łódzki Explorer. B+R".

Celem spotkania jest między innymi prezentacja GENERATORA PROJEKTÓW B+R tj. oprogramowania, które ułatwia inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów badawczo-rozwojowych. GENERATOR PROJEKTÓW B+R pozwala zarówno naukowcom i przedsiębiorcom, jak i pracownikom placówek badawczych, studentom, doktorantom, członkom izb gospodarczych czy instytucji otoczenia biznesu na efektywniejsze i pełniejsze poznanie oferty B+R. Jest to pierwsze tego typu oprogramowanie w Polsce i jest ono całkowicie bezpłatne oraz dostępne on-line.

Więcej szczegółów na stronie www.lodzkiekreuje.pl




16 PaĽdziernika 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 28/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:

Lp.Nazwa oferentaNIP
1.Gmina Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew536-17-58-264
2.Ośrodek Kultury w Wieliszewie, ul. Moniuszki 2, 05-119 Legionowo - Łajsk536-17-86-510
3.Hotel 500, ul. Warszawska 31A, 05-130 Zegrze Południowe125-00-28-307

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

1.Gmina Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew536-17-58-264

która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.




14 PaĽdziernika 2014 r.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" została oficjalnym partnerem Europejskiego Forum Gospodarczego, które odbywać się będzie już po raz siódmy. Jest to wydarzenie cykliczne, które organizowane jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa. Dyskusje podejmowane podczas Forum dotyczą aktualnej sytuacji gospodarczej z ukierunkowaniem na potencjał regionów, którego rozwój ma bezpośrednie przełożenie na wzmocnienie kondycji gospodarczej naszego kraju.

Jednym z głównych wątków podjętych podczas tegorocznej edycji Forum będzie energetyka. Dodatkowo dyskusja skupi się wokół innych wyselekcjonowanych branż: innowacyjnego włókiennictwa i przemysłu mody, IT/BPO, medycyny, farmacji, kosmetyków, nowoczesnego rolnictwa i przetwórstwa rolno-spożywczego oraz zaawansowanych materiałów budowlanych.

Tegoroczne Forum po raz pierwszy odbywać się będzie w nowej lokalizacji - Hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi nieodłącznie związanym z Łódzką Wytwórnią Filmów Fabularnych.

Szczegółowy program obu dni Forum oraz formularz rejestracyjny dostępne są na oficjalnej stronie VII Europejskiego Forum Gospodarczego: www.forum.lodzkie.pl.




14 PaĽdziernika 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 20/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:

Lp.Nazwa oferentaNIP
1.Hotel Bristol, ul. Krakowskie Przedmieście 42/44, 00-325 Warszawa526-000-01-81
2.Przedsiębiorstwo Hotelarski-Turystyczne Sp. z o.o., Al. Solidarności 61, 03-402 Warszawa113-20-02-462
3.Krajowa Izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa526-000-17-08

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

4.Przedsiębiorstwo Hotelarski-Turystyczne Sp. z o.o., Al. Solidarności 61, 03-402 Warszawa113-20-02-462

która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.




13 PaĽdziernika 2014 r.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 3/11/2014 w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy




13 PaĽdziernika 2014 r.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 3/11/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy




10 PaĽdziernika 2014 r.

W siedzibie Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, przy ul. Sterlinga 26, o godz. 11:00 odbyło się kolejne spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla przedstawicieli sektora MŚP oraz pracowników naukowych.

Podczas spotkania odbyła się m.in. prezentacja na temat zastosowania i wykorzystania informatycznego narzędzia ułatwiającego opracowanie projektu badawczo-rozwojowego. Eksperci - twórcy narzędzia zaprezentowali w formie praktycznej, jak skorzystać z Generatora Projektów B+R, opracowanego w ramach projektu innowacyjnego "ŁÓDZKI EXPLORER B+R".




8 PaĽdziernika 2014 r.

Organizacje pozarządowe działające na terenie Tomaszowa Mazowieckiego oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 8 października, o godz. 14:00 w Centrum Dialogu Społecznego i Wolontariatu, przy pl. Kościuszki 18, I pietro, pokój 7. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.

Doradztwo dla JST i NGO odbywa się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Dzielnica Żoliborz.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl




3 PaĽdziernika 2014 r.

W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 8/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 3 oferty od:

Lp. Nazwa oferenta NIP Miejsce realizacji usługi
1. Ośrodek Kultury Tkacz, ul. Niebrowska 50, 97-200 Tomaszów Maz. 773-16-33-999 Ośrodek Kultury Tkacz
2. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz. 773-16-91-608 Miejska Biblioteka Publiczna
3. Urząd Miasta, ul. POW 10/16; 97-200 Tomaszów Maz. 773-16-56-546 Urząd Miasta

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

4. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz. 773-16-91-608 Miejska Biblioteka Publiczna



2 PaĽdziernika 2014 r.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 24/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie i Formularz ofertowy




2 PaĽdziernika 2014 r.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 28/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie i formularz zgłoszeniowy




1 PaĽdziernika 2014 r.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 20/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie i Formularz ofertowy




29 Wrze¶nia 2014 r.

W siedzibie Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, przy ul. Sterlinga 26, o godz. 13:00 odbyło się kolejne spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla przedstawicieli sektora MŚP oraz pracowników naukowych.

Celem spotkania była między innymi prezentacja GENERATORA PROJEKTÓW B+R tj. oprogramowania, które ułatwia inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów badawczo-rozwojowych. GENERATOR PROJEKTÓW B+R pozwala zarówno naukowcom i przedsiębiorcom, jak i pracownikom placówek badawczych, studentom, doktorantom, członkom izb gospodarczych czy instytucji otoczenia biznesu na efektywniejsze i pełniejsze poznanie oferty B+R. Jest to pierwsze tego typu oprogramowanie w Polsce i jest ono całkowicie bezpłatne oraz dostępne on-line.




22 Wrze¶nia 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 8/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zapytanie i Formularz ofertowy




19 Wrze¶nia 2014 r.

W restauracji Kafe Zielony Niedźwiedź, przy ul. Smolnej 4 w Warszawie, o godzinie 12:00 odbyło się kolejne spotkanie z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem w ramach projektu "ZATRUDNIENIE FAIR PLAY. Zostań Mentorem. Wsparcie aktywności i rozwoju zawodowego pracowników 50+ w województwie mazowieckim". Tym razem nasz panel odbył się w ramach spotkania "Jak znaleźć i utrzymać dobrego pracownika?", a przedstawiciele Instytutu wystąpili w roli prelegentów.

Wstęp na panel "Zatrudnienie Fair Play" był bezpłatny.




18 Wrze¶nia 2014 r.

W sali konferencyjnej Urzędu Miasta w Ciechanowie, przy Pl. Jana Pawła II 6 odbyło się kolejne spotkanie z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem w ramach projektu "ZATRUDNIENIE FAIR PLAY. Zostań Mentorem. Wsparcie aktywności i rozwoju zawodowego pracowników 50+ w województwie mazowieckim".

Udział w spotkaniu był bezpłatny.

List zapraszający

Program spotkania




17 Wrze¶nia 2014 r.

W siedzibie Regionalnej Izby Gospodarczej w Kutnie, przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 11 odbyło się spotkanie informacyjne dla przedstawicieli MŚP i instytucji współpracujących dotyczące możliwości korzystania z funduszy programów badawczych przeznaczonych na rozwój firm.

Podczas spotkania odbyła się m.in. prezentacja na temat zastosowania i wykorzystania informatycznego narzędzia ułatwiającego opracowanie projektu badawczo-rozwojowego. Eksperci - twórcy narzędzia zaprezentowali w formie praktycznej, jak skorzystać z Generatora Projektów B+R, opracowanego w ramach projektu innowacyjnego "ŁÓDZKI EXPLORER B+R".




6 Sierpnia 2014 r.

Ruszył kolejny etap projektu Rapport, którego celem jest zapobieganie wczesnemu opuszczaniu szkół przez młodzież. Obecnie rozpoczyna się ewaluacja projektu, czyli sprawdzenie czy przygotowane filmy rzeczywiście zmieniają sposób myślenia o edukacji i zachęcają do jej kontynuowania oraz jakie emocje wywołują. Bardzo zależy nam również na opiniach różnych grup społecznych: uczniów, rodziców, pedagogów, studentów. W związku z tym w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej przy ul. Trębackiej 4 w Warszawie odbyło się spotkanie podczas którego zaprezentowaliśmy materiały filmowe i poprosiliśmy o ich ocenę w ankiecie.

Chcielibyśmy aby projekt miał jak najlepszy, pozytywny wpływ na młodzież dlatego każda opinia jest dla nas niezwykle pomocna.

Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na stronach: www.iped.pl i http://rapport-llp.eu




30 Lipca 2014 r.

W siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej przy ul. Trębackiej 4 w Warszawie o godz. 11:00 odbyło się kolejne spotkanie z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem. Spotkanie odbyło się w ramach debaty pt.: "Jak walczyć z korupcją i przestępczością w biznesie? Kodeksy etyczne i polityka sygnalistów na świecie".




10 Lipca 2014 r.

W siedzibie Skierniewickiej Izby Gospodarczej, przy ul. Władysława Stanisława Reymonta 18 w Skierniewicach, o godzinie 11:00 odbyło się spotkanie informacyjne dla przedstawicieli MŚP i instytucji współpracujących dotyczące możliwości korzystania z funduszy programów badawczych przeznaczonych na rozwój firm.

Celem spotkania była między innymi prezentacja GENERATORA PROJEKTÓW B+R tj. oprogramowania, które ułatwia inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów badawczo-rozwojowych. GENERATOR PROJEKTÓW B+R pozwala zarówno naukowcom i przedsiębiorcom, jak i pracownikom placówek badawczych, studentom, doktorantom, członkom izb gospodarczych czy instytucji otoczenia biznesu na efektywniejsze i pełniejsze poznanie oferty B+R. Jest to pierwsze tego typu oprogramowanie w Polsce i jest ono całkowicie bezpłatne oraz dostępne on-line.




3 Lipca 2014 r.

W Kafe Zielony Niedźwiedź, o godzinie 12:00 odbędzie się Business Lunch, czyli kolejne spotkanie z cyklu Polish Business Club. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się o sposobach na sfinansowanie swoich biznesowych planów. Polish Business Club na to spotkanie zaprosił specjalistów, którzy odpowiedzą na każde pytania uczestników. Jednym z prelegentów będzie przedstawiciel portalu crowdfundingowego Radosław Froń pomysłodawca platformy ideowi.pl, który opowie o projekcie finansowania społecznościowego, czyli o Crowdfunding'u.

Zapisy poprzez stronę: www.warsaw.ebclub.pl




1 Lipca 2014 r.

Fundacja JA KOBIETA po raz 3 realizuje projekt smartSENIOR mający na celu aktywizację osób starszych. Trzecia edycja projektu będzie realizowana w Warszawie w partnerstwie z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy oraz przy współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Tczewie i w Lublinie z Towarzystwem Wolnej Wszechnicy Polskiej Oddział w Lublinie. Głównym celem projektu jest przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu i cyfrowemu osób w wieku 60 plus oraz wsparcie psychiczne i poszerzenie wiedzy prawnej uczestników projektu. W ramach projektu będą organizowane kursy komputerowe, warsztaty obsługi smartfonów i tabletów, spotkania grupowe i indywidualne z psychologiem i prawnikiem.

Więcej informacji na stronie:http://www.kobieta50plus.pl/weranda-literacka/internet-i-nowe-technologie-dla-kazdego_2,3686.html




29 Czerwca 2014 r.

W Rancho pod Bocianem koło Tarczyna odbyła się Letnia Gala Przedsiębiorców, podczas której wręczone zostały "Perły EuroTurystyki".

Letnia Gala ma charakter rodzinnego pikniku z atrakcjami dla dzieci oraz licznymi konkursami. Galę poprowadziła aktorka Teatru Polskiego Laura Łącz.

Dodatkowe informacje uzyskają Państwo u organizatora:

Europejskie Forum Przedsiębiorczości i Klub Integracji Europejskiej Aneta Sienicka, tel. 603 333 711.




27 Czerwca 2014 r.

Instytut Badań na targach nauki i Kooperacji.

W dniach 26-27 czerwca w Centrum Expo XXI w Warszawie odbyły się I Targi Nauki i Kooperacji.

Targi Nauki i Kooperacji to wydarzenie, którego celem jest stworzenie platformy współpracy w zakresie wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów oraz inicjowania kooperacji pomiędzy przedsiębiorstwami, instytucjami i przedstawicielami nauki prowadzącymi działalność innowacyjną, a także jednostkami z otoczenia biznesu oraz innymi ośrodkami.

Więcej na http://www.msodi.mazovia.pl




24 Czerwca 2014 r.

Zapraszamy do zapoznania się z newsletterem projektu LivOrg realizowanego z udziałem instytucji i organizacji z Włoch, Niemiec, Estonii, Hiszpanii, Grecji i Polski.

Liv Org to projekt skierowany do rolników zarówno tych, którzy prowadzą działalność ekologiczną, jak tych z działalnością tradycyjną, studentów, bezrobotnych, szkół średnich i wyższych, instytutów zajmujących się certyfikacją żywności ekologicznej, organizacji rolniczych, izb gospodarczych rolniczych, związków producentów rolnych i rolników oraz instytucji publicznych wszystkich szczebli, organizacji pozarządowych i konsumentów.

Newsletter LivOrg




23 Czerwca 2014 r.

Trwa konkurs na materiał prasowy "Młodzież o członkostwie Polski w Unii Europejskiej".

W konkursie może wziąć udział młodzież, uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Przedmiotem konkursu jest przygotowanie reportażu, wywiadu prasowego lub artykułu, na jeden z czterech tematów związanych z członkostwem Polski w Unii Europejskiej.

  • Udział w młodzieżowej wymianie międzynarodowej w ramach krajów Unii Europejskiej i państw aspirujących.
  • Obchody 10-lecia członkostwa Polski w UE w mojej miejscowości (reportaż)
  • Moje pierwsze wybory do Parlamentu Europejskiego - dlaczego głosuję? (reportaż)
  • Jak żyło się w Polsce przed wejściem do Unii Europejskiej?

Termin nadsyłania prac mija 30 września 2014 r. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie: http://polityka-zagraniczna-samorzad.info/projekt-msz-2014/konkurs-dla-mlodziezy/




22 Czerwca 2014 r.

Na warszawskiej Agrykoli Fundacja po DRUGIE i Międzynarodowe Stowarzyszenie Policji IPA organizują festiwal profilaktyczny ŚCISZ TO. Festiwal skierowany jest do młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym (wychowanków zakładów poprawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, ośrodków kuratorskich) oraz do mieszkańców Warszawy.

Głównym celem akcji jest wyposażenie uczestników w wiedzę dotyczącą bezpiecznych zachowań w czasie wakacji. Przekazy profilaktyczne tworzone są przez młodzież, która przyjeżdża do stolicy z całej Polski (ok. 300 wychowanek i wychowanków) i buduje własne stoiska profilaktyczne, które biorą udział w konkursie. Tematyka jest szeroka od skoków na główkę przez zdrową żywność po szkodliwość alkoholu i narkotyków.

Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem: Rzecznika Praw Dziecka, Prezydent m.st. Warszawy, Komendanta Stołecznego Policji, Dyrektor Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Warszawie oraz Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego.

Medialnie imprezę wspiera Rock Radio.

Więcej na http://www.podrugie.pl




16 Czerwca 2014 r.

Krajowa Izba Gospodarcza już po raz V zorganizowała Kongres Innowacyjnej Gospodarki. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem "25+ Sukces wymaga zmian!" w dniach 16-17 czerwca w centrum Konferencyjnym Muranów (znajdującym się w Muzeum Historii Żydów Polskich) w Warszawie.

I dzień V Kongresu Innowacyjnej Gospodarki poświęcony był m.in. analizie polskiej gospodarki z perspektywy ćwierćwiecza wolnej Polski oraz dekady w Unii Europejskiej. Jak zmieniło się nasze społeczeństwo? Jaka była polityka? Co dała nam integracja i czego jeszcze możemy się po niej spodziewać? Na te i inne pytania odpowiedzieli kluczowi dla polskiej transformacji politycy m.in.: Waldemar Pawlak, Kazimierz Marcinkiewicz, Józef Oleksy, Janusz Steinhoff.

Podczas II dnia Kongresu odbyły się po raz pierwszy zorganizowane w Polsce Targi Consumer Electronics Association (CES) - największe na świecie targi elektroniki oraz nowych technologii, odbywające się corocznie w styczniu w Las Vegas w Nevadzie.

Kongres Innowacyjnej Gospodarki to wydarzenie poświęcone śledzeniu oraz stymulowaniu procesu zmian innowacyjności polskiej gospodarki. Celem Kongresu jest tworzenie rekomendacji działań dla rządu, parlamentu i władz lokalnych, niezbędnych dla pobudzenia wzrostu innowacyjności w Polsce.

Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym był Partnerem tego Wydarzenia.

Udział w kongresie był bezpłatny

Więcej informacji na kongresig.pl




11 Czerwca 2014 r.

W imieniu naszego Partnera, zapraszamy do udziału w usłudze szkoleniowo - doradczej z zakresu zarządzania kompetencjami w MSP realizowanej w ramach projektu systemowego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości "Zarządzanie kompetencjami w MSP". Celem usługi jest wsparcie średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu systemu zarządzania przez kompetencje z wykorzystaniem modeli kompetencji przedsiębiorstwa, Planów Rozwoju Kompetencji oraz zwiększenie kompetencji pracowników tych przedsiębiorstw. Służyć temu będą działania szkoleniowe i doradcze skierowane do przedsiębiorstw, które nie są trakcie wdrażania systemu zarządzania przez kompetencje oraz działania informacyjne przybliżające zagadnienia zarządzania kompetencjami i tworzenia marki pracodawcy. KOSZT - 0 zł dzięki dofinansowaniu w ramach pomocy de minimis.

Zgłoszenia: anna.zaskorska@akademiamddp.pl lub telefon 601 598 908. Ostateczny termin zgłoszenia - 17.06.2014




10 Czerwca 2014 r.

Zapraszamy do zapoznania się z broszurą dotyczącą projektu RAPPORT.

Broszura projektu RAPPORT


9 Czerwca 2014 r.

W warszawskim Hotelu Bristol (ul. Krakowskie Przedmieście 42/44), odbyło się spotkanie Rady Ambasadorów Fair Play. Spotkanie to jest jednym z wielu działań realizowanych w ramach programu "Przedsiębiorstwo Fair Play", a skierowane było do wybitnych osobowości biznesu - przedstawicieli przedsiębiorstw będących wieloletnimi laureatami programu, którym przyznano tytuł "Ambasador Fair Play w biznesie".

Podczas spotkania powitano nowych członków Rady Ambasadorów Fair Play, dyskutowano nt. rozwoju idei CSR w Polsce i na świecie oraz możliwości wspierania ze środków publicznych budowania strategii CSR przedsiębiorstw, a także omawiano kierunki rozwoju programu "Przedsiębiorstwo Fair Play". Więcej informacji o programie, zasadach udziału, laureatach i uczestnikach tegorocznej XVII już edycji na stronie: http://www.przedsiebiorstwo.fairplay.pl




6 Czerwca 2014 r.

W Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa, przy ul. Sokołowskiej 161 w Siedlcach odbyło się kolejne spotkanie z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników w różnym wieku.

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przybycie.

Szczegóły:

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt

www.zostanmentorem.pl



4 Czerwca 2014 r.

W Mszczonowie odbyło się szkolenie dla pracowników urzędu gminy Mszczonów i jednostek zależnych biorących udział w procesie organizacji konsultacji społecznych, realizowane w ramach projektu "STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH. Wzmocnienie konsultacji społecznych dotyczących regulacji prawnych i uzgadniania polityk publicznych w Gminie Mszczonów".

Podczas spotkania uczestnicy zapoznali się m.in. z podstawami prawnymi i organizacyjnymi prowadzenia konsultacji społecznych oraz dowiedzieli się jak zbudować strategię rozwoju z udziałem partnerów społecznych i jak ich aktywizować.
Uczestnicy mieli również możliwość zapoznania się z technikami i narzędziami prowadzenia konsultacji.

Spotkanie było bezpłatne!

Kontakt: Sekretariat, email: iped@kig.pl, tel: 22 630 98 04

Dodatkowe informacje o projekcie:http://www.iped.pl/artykuly.php?id=61




3 Czerwca 2014 r.

W Mszczonowie odbyło się szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych realizowane w ramach projektu "STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH. Wzmocnienie konsultacji społecznych dotyczących regulacji prawnych i uzgadniania polityk publicznych w Gminie Mszczonów".

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak przygotować organizację do udziału w konsultacjach społecznych, jak skutecznie monitorować proces tworzenia prawa lokalnego, a także jak wpływać na politykę lokalną poprzez opinie i stanowiska.

Spotkanie było bezpłatne!

Kontakt: Sekretariat,
email: iped@kig.pl, tel: 22 630 98 04

Dodatkowe informacje o projekcie:http://www.iped.pl/artykuly.php?id=61




30 Maja 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu sali na organizację dwóch jednodniowych szkoleń, które mają odbyć się w dniach: 3/06/2014 oraz 4/06/2014 w ramach projektu pn. "STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH. Wzmocnienie konsultacji społecznych dotyczących regulacji prawnych i uzgadniania polityk publicznych w gminie Mszczonów" otrzymaliśmy 3 oferty od:

Lp. Nazwa oferenta NIP Miejsce realizacji usługi
1 Restauracja Dekada - Marlena Olesińska, Mszczonów 838-178-51-36 Restauracja Dekada lub miejsce wskazane przez zamawiającego
2 Mszczonowski Ośrodek Kultury, Mszczonów 838-00-08-749 Mszczonowski Ośrodek Kultury
3 Panorama S.C., Mszczonów 838-16-21-854 Hotel Panorama Mszczonów

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

1 Mszczonowski Ośrodek Kultury, Mszczonów 838-00-08-749 Mszczonowski Ośrodek Kultury

która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę:

  • Koszt wynajmu Sali w dniu 3/06/2014: 800,00 zł brutto
  • Koszt wynajmu Sali w dniu 4/06/2014: 800,00 zł brutto



30 Maja 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. obsługi cateringowej dwóch jednodniowych szkoleń, które mają odbyć się w dniach: 3/06/2014 oraz 4/06/2014 w ramach projektu pn. "STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH. Wzmocnienie konsultacji społecznych dotyczących regulacji prawnych i uzgadniania polityk publicznych w gminie Mszczonów" otrzymaliśmy 3 oferty od:

Lp. Nazwa oferenta NIP Miejsce realizacji usługi
1 Restauracja Dekada - Marlena Olesińska, Mszczonów 838-178-51-36 Restauracja Dekada lub miejsce wskazane przez zamawiającego
2 Panorama S.C., Mszczonów 838-16-21-854 Hotel Panorama Mszczonów
3 Stołówka Przyszkolna Elżbieta Zdunik, Mszczonów 828-134-38-23 Stołówka Przyszkolna

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

1 Restauracja Dekada - Marlena Olesińska, Mszczonów 838-178-51-36 Restauracja Dekada lub miejsce wskazane przez zamawiającego

która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę:

  • Koszt cateringu w dniu 3/06/2014: 700,00 zł brutto
  • Koszt cateringu w dniu 4/06/2014: 700,00 zł brutto



23 Maja 2014 r.

W budynku Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego, przy ul. Narutowicza 65 (sala 206, II piętro), o godz. 10:00 w Łodzi odbyło się spotkanie informacyjne dla przedstawicieli MŚP i instytucji współpracujących dotyczące możliwości korzystania z funduszy programów badawczych przeznaczonych na rozwój firm.

Podczas spotkania eksperci zaprezentowali w formie praktycznej, jak skorzystać z Generatora Projektów B+R, opracowanego w ramach projektu innowacyjnego "ŁÓDZKI EXPLORER B+R".

Więcej informacji:




23 Maja 2014 r.

W budynku Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego, przy ul. Narutowicza 65 (sala 206, II piętro), o godz. 10:00 w Łodzi odbyło się spotkanie informacyjne dla przedstawicieli MŚP i instytucji współpracujących dotyczące możliwości korzystania z funduszy programów badawczych przeznaczonych na rozwój firm.

Podczas spotkania przedstawione zostały między innymi specjalne instrumenty wsparcia rozwoju innowacyjności firm zaprojektowane przez Komisję Europejską w programie Horyzont 2020, a także wskazane inne ścieżki uczestnictwa MŚP w projektach badawczo-rozwojowych. Dodatkowo odbyła się również prezentacja na temat zastosowania i wykorzystania informatycznego narzędzia ułatwiającego opracowanie projektu badawczo-rozwojowego. Eksperci, twórcy narzędzia, zaprezentowali w formie praktycznej, jak skorzystać z Generatora Projektów B+R, opracowanego w ramach projektu innowacyjnego "ŁÓDZKI EXPLORER B+R".




20 Maja 2014 r.

W dniu 20 maja 2014 r., w Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, przy ul. Trębackiej 4 odbyła się konferencja "Miejsca pracy wysokiej jakości w zielonej gospodarce Mazowsza. Budowa atrakcyjnego rynku pracy poprzez program wsparcia dla zielonych dziedzin przyszłości". Celem konferencji było podsumowanie projektu pn. "Praca wysokiej jakości na zielonym rynku pracy w woj. mazowieckim" oraz przedstawienie jego rezultatów. Podczas spotkania zaprezentowane zostały zielone dziedziny gospodarki Mazowsza, zagraniczne doświadczenia z rozwoju atrakcyjnego rynku pracy, a także powiatowe strategie w zakresie rozwoju zielonego rynku pracy w dwóch powiatach Województwa Mazowieckiego - Warszawskim Zachodnim i Kozienickim.

Dla uczestników konferencji przygotowana została również publikacja pt. "Praca wysokiej jakości na zielonym rynku pracy w woj. mazowieckim. Mechanizmy, instrumenty i rozwiązania dla zwiększenia liczby dobrze płatnych miejsc pracy w woj. mazowieckim".

Udział w konferencji był bezpłatny.




16 Maja 2014 r.

W dniach 15-16 maja, w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym "Fundacji Nowe Horyzonty" przy ul. Bobrowiecka 9 odbyły się warsztaty pt. "Zatrudnienie Fair Play - budowa kultury organizacyjnej i zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie".

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przybycie.

Więcej informacji:




15 Maja 2014 r.

W dniu 15 maja br., na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, przy ul. Bogucickiej 3 odbyła się konferencja naukowa pt. "Społeczna Odpowiedzialność Biznesu strategią współczesności". Podczas spotkania wystąpił m.in. Miłosz Omastka (Audytor CSR w Programie Przedsiębiorstwo Fair Play), który wygłosił wykład pt. "Dobra reputacja promocją firmy - Program Przedsiębiorstwo Fair Play"

Program konferencji




13 Maja 2014 r.

W dniach 13-14 maja w Centrum Konferencyjnym Muranów przy ul. Anielewicza 6, w Warszawie odbyło się IV Forum Młodych Przedsiębiorców i WARP 2014.

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" KIG była Partnerem instytucjonalnym wydarzenia.

Więcej informacji na stronie http://minnowacyjni.pl




12 Maja 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację dwóch jednodniowych szkoleń, które mają odbyć się w dniach: 3/06/2014 oraz 4/06/2014 w ramach projektu pn. "STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH. Wzmocnienie konsultacji społecznych dotyczących regulacji prawnych i uzgadniania polityk publicznych w gminie Mszczonów".

Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy




12 Maja 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej dwóch jednodniowych szkoleń, które mają odbyć się w Mszczonowie w dniach: 3/06/2014 oraz 4/06/2014 w ramach projektu pn. "STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH. Wzmocnienie konsultacji społecznych dotyczących regulacji prawnych i uzgadniania polityk publicznych w gminie Mszczonów".

Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy




9 Maja 2014 r.

W Starostwie Powiatowym w Legionowie przy ul. Sikorskiego 11 odbyło się kolejne spotkanie z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem.

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przybycie.

Kolejne spotkanie: Siedlce - 6 czerwca 2014

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt

www.zostanmentorem.pl




23 Kwietnia 2014 r.

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem newslettera - kwiecień/maj 2014

W tym wydaniu:

  • Biznes i nauka mogą iść w parze!
  • "Zatrudnienie Fair Play - budowa kultury organizacyjnej i zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie"
    • Bezpłatne warsztaty w ramach projektu
    • Spotkania warsztatowo-promocyjne nt. poprawy relacji międzyludzkich i zarządzania
    • Bezpłatne wdrożenia standardu "Zatrudnienie Fair Play".
  • Rekrutacja mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z woj. mazowieckiego
  • Praca wysokiej jakości na zielonym rynku pracy w woj. mazowieckim
  • STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH
  • Jak rządzić dobrze
  • Postaw na edukację!
  • LivOrg
  • Festiwal profilaktyczny ŚCISZ TO

Pobierz pdf: Newsletter kwiecień/maj 2014




14 Kwietnia 2014 r.

W siedzibie Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego, przy ul. Dubois 114/116 w Łodzi odbyło się spotkanie informacyjne poświęcone prezentacji zasobów i możliwości rozwojowych łódzkiego BioNanoParku oraz prezentacji nowego informatycznego narzędzia ułatwiającego opracowanie projektu badawczo-rozwojowego.

Podczas spotkania przedstawione zostały laboratoria, miejsca inkubacji nowych pomysłów i firm, możliwości współpracy i rozwijania działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej BioNanoParku, który jest unikalnym w skali światowej centrum naukowo-badawczym świadczącym usługi dla firm działających w obszarze nowoczesnych technologii.

W drugiej części spotkania eksperci zaprezentowali w formie praktycznej, jak skorzystać z Generatora Projektów B+R, opracowanego w ramach projektu innowacyjnego "ŁÓDZKI EXPLORER B+R" ze środków regionalnych województwa łódzkiego.

Do udziału w spotkaniu zaproszeni zostali pracownicy naukowi, studenci, naukowcy, menedżerowie projektów B+R i przedsiębiorcy - osoby zamieszkałe lub pracujące na terenie województwa łódzkiego.

Więcej informacji na stronie www.lodzkiekreuje.pl




10 Kwietnia 2014 r.

W Hotelu Książę Poniatowski, przy ul. Wąskiej 12 b w Łazach koło Warszawy odbyło się czwarte z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem.

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przybycie.

Zapraszamy na kolejne spotkania:

  • Legionowo - 9.05.2014, Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. Sikorskiego 11
  • Siedlce - 6.06.2014, Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa, ul. Sokołowska 161

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

www.zostanmentorem.pl




27 Marca 2014 r.

W sali konferencyjnej Centrum Obsługi Przedsiębiorcy przy ulicy Moniuszki 7/9 w Łodzi odbyło się drugie spotkanie informacyjne na temat zastosowania i wykorzystania nowego informatycznego narzędzia ułatwiającego opracowanie projektu badawczo-rozwojowego.

Celem spotkania była między innymi prezentacja GENERATORA PROJEKTÓW B+R tj. oprogramowania, które ułatwia inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów badawczo-rozwojowych. GENERATOR PROJEKTÓW B+R pozwala zarówno naukowcom i przedsiębiorcom, jak i pracownikom placówek badawczych, studentom, doktorantom, członkom izb gospodarczych czy instytucji otoczenia biznesu na efektywniejsze i pełniejsze poznanie oferty B+R. Jest to pierwsze tego typu oprogramowanie w Polsce i jest ono całkowicie bezpłatne oraz dostępne on-line.

Do udziału w spotkaniu zaproszeni zostali pracownicy naukowi, studenci, naukowcy, menedżerowie projektów B+R i przedsiębiorcy - osoby zamieszkałe lub pracujące na terenie województwa łódzkiego.

Więcej informacji na stronie projektu: www.lodzkiekreuje.pl




21 Marca 2014 r.

W Centrum Edukacji (GRUPA ORLEN), przy Al. F. Kobylińskiego 25 w Płocku odbyło się trzecie z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem.

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przybycie.

Zapraszamy na kolejne spotkania:

  • Łazy k. Warszawy - 10.04.2014, Hotel Książę Poniatowski, ul. Wąska 12b
  • Legionowo - 9.05.2014, Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. Sikorskiego 11
  • Siedlce - 6.06.2014, Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa, ul. Sokołowska 161

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt

www.zostanmentorem.pl




14 Marca 2014 r.

W siedzibie Izby Przemysłowo-Handlowej Ziemi Radomskiej przy ul. Rwańskiej 7 w Radomiu odbyło się drugie z cyklu bezpłatnych spotkań warsztatowo-promocyjnych poświęconych aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem.

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przybycie.

Zapraszamy na kolejne spotkania:

  • Płock - 21.03. 2014, Centrum Edukacji (Grupa Orlen), al. F. Kobylińskiego 25
  • Łazy k. Warszawy - 10.04.2014, Hotel Książę Poniatowski, ul. Wąska 12b
  • Legionowo - 9.05.2014, Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. Sikorskiego 11
  • Siedlce - 6.06.2014, Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa, ul. Sokołowska 161

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt

Więcej informacji na stronie projektu: www.zostanmentorem.pl




13 Marca 2014 r.

WARSZTATY "ZATRUDNIENIE FAIR PLAY" JUŻ W MAJU!

Serdeczne zapraszamy do udziału w bezpłatnych warsztatach, w trakcie których będziecie Państwo mogli dowiedzieć się jak opracować indywidualne strategie zarządzania zasobami ludzkimi w Państwa organizacji uwzględniające m.in. elementy zarządzania wiekiem, budowę programów mentoringowych, ścieżek rozwoju pracowników oraz programu transferu wiedzy z wykorzystaniem innowacyjnej Platformy Internetowej "Zatrudnienie Fair Play - budowa kultury organizacyjnej i zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie".

Terminy warsztatów:
Dwudniowe warsztaty odbędą się w terminach:
15-16 maja 2014 oraz 22-23 maja 2014 r. (termin do wyboru)

Miejsce warsztatów:
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe "Fundacji Nowe Horyzonty"
adres: ul. Bobrowiecka 9, 00-728 Warszawa, http://www.centrumkonferencyjne.com.pl

Więcej informacji:

Warsztaty są realizowane w ramach projektu "ZATRUDNIENIE FAIR PLAY. Zostań Mentorem. Wsparcie aktywności i rozwoju zawodowego pracowników 50+ w województwie mazowieckim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Strona projektu: www.zostanmentorem.pl




11 Marca 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. trwającego od 17 stycznia 2014 r. do 7 marca 2014 r. zbioru ofert na skład (w tym opracowania graficznego) i druku publikacji - Raportu dot. projektu pt. "Praca wysokiej jakości na zielonym rynku pracy w woj. mazowieckim", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie (numer umowy: POKL.08.01.02-14-079/11)., otrzymaliśmy 6 ofert od:.

Lp.Nazwa podmiotu
1.PUH "Janter" S.C. Sławomir Terlikowski Marek Jankowicz, Ul. Chrobrego 41, 11-300 Biskupiec, NIP: 739-23-09-077
2.Digital Media Sp. z o.o., Ul. Garczyńskiego 4c, 64-920 Piła, NIP: 764-22-93-214
3.Drukarnia Waldemar Grzebyta, Ul. Kossaka 108, 64-920 Piła, NIP: 764-010-24-40
4.Drukarnia Diament S/C/ Joanna Górska, Maria Michałowska, ul. Biskupińska 26, 30-732 Kraków, NIP: 679-30-83-193
5.PomOst Communication Agnieszka Ostoja - Badziak, ul. Obrońców Tobruku 29/83, 01-494 Warszawa, NIP: 727-243-67-61
6.Wydawnictwo Archidiecezji Lubelskiej Gaudium, ul. Ogrodowa 12, 20-075 Lublin, NIP: 712-24-35-168

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy Digital Media Sp. z o.o., Ul. Garczyńskiego 4c, 64-920 Piła, NIP: 764-22-93-214, która zaproponowała następujące ceny na druk:

  • druk w wersji I = 2250,00 zł brutto
  • druk w wersji II - 4595,00 zł brutto



7 Marca 2014 r.

W Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Kopcińskiego 16/18 w Łodzi odbyło się pierwsze spotkanie informacyjne na temat zastosowania i wykorzystania nowego informatycznego narzędzia ułatwiającego opracowanie projektu badawczo-rozwojowego.

W obecnym i przyszłym systemie finansowania nauki nabycie i posiadanie sprawności w zdobywaniu grantów finansujących badania realizowane z udziałem otoczenia gospodarczego i społecznego będzie czynnikiem decydującym o możliwości prowadzenia badań zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.

Podczas spotkania eksperci, zaprezentowali w formie praktycznej, jak skorzystać z narzędzia. Ponadto osoby, które zadeklarowały w trakcie spotkania gotowość przystąpienia do przygotowania konkretnego projektu będą mogły skorzystać z dodatkowej formy wsparcia w postaci sesji doradczych i coachingu.

Narzędzie - Generator Projektów B+R - został opracowany w ramach projektu innowacyjnego: "ŁÓDZKI EXPLORER B+R. Oprogramowanie dla inicjowania, generowania i wdrażania projektów badawczo-rozwojowych jednostek naukowych i przedsiębiorstw województwa łódzkiego", w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Więcej informacji na stronie projektu: www.lodzkiekreuje.pl




7 Marca 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym w ramach projektu pt. "Praca wysokiej jakości na zielonym rynku pracy w woj. mazowieckim", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie (numer umowy: POKL.08.01.02-14-079/11) poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji beneficjentów i uczestników spotkań. Wymiar etatu: 1/3. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.




7 Marca 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym w ramach projektu pt. "ŁÓDZKI EXPLORER B+R. Oprogramowanie dla inicjowania, generowania i wdrażania projektów badawczo-rozwojowych jednostek naukowych i przedsiębiorstw województwa łódzkiego", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.2 Transfer wiedzy, poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw (numer umowy: POKL.08.02.01-10-008/11) poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: specjalista ds. PR. Wymiar etatu: 4/7. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.




7 Marca 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym w ramach projektu pt. "STANDARDY KONSULTACJI SPOŁECZNYCH. Wzmocnienie konsultacji społecznych dotyczących regulacji prawnych i uzgadniania polityk publicznych w gminie Mszczonów", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego (numer umowy: POKL.05.04.02-00-F30/13) poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: specjalista ds. PR. Wymiar etatu: 1/4. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.




7 Marca 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym poszukuje kandydatki/kandydata do pracy na zlecenie przy obsłudze PR projektu pt. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu (numer umowy: POKL.05.04.02-00-G52/13). Wymagane doświadczenie w podobnym obszarze. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.




7 Marca 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym poszukuje kandydatki/kandydata do pracy na zlecenie przy administrowaniu stroną internetową projektu pt. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu (numer umowy: POKL.05.04.02-00-G52/13). Wymagane doświadczenie w podobnym obszarze. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.




7 Marca 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym poszukuje kandydatki/kandydata do pracy na zlecenie przy kontroli finansowej projektu pt. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu (numer umowy: POKL.05.04.02-00-G52/13). Wymagane doświadczenie w podobnym obszarze. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.




6 Marca 2014 r.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji pt. "Miejsca pracy wysokiej jakości w zielonej gospodarce Wielkopolski. Budowa atrakcyjnego rynku pracy poprzez program wsparcia dla zielonych dziedzin przyszłości", która odbędzie się w dniu 6 marca 2014 r. w godz. 11:00 - 15:00 w hotelu City Park w Poznaniu przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 26A.

Udział w Konferencji jest bezpłatny.




5 Marca 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. organizacji dwóch dwudniowych warsztatów, które mają odbyć się w dniach: 15-16/05/2014 oraz 22-23/05/2014 w ramach projektu "Zatrudnienie Fair Play. Zostań Mentorem. Wsparcie aktywności i rozwoju zawodowego pracowników 50+ w województwie mazowieckim" otrzymaliśmy 9 ofert od:

Lp.Nazwa oferentaNIPMiejsce realizacji szkolenia
1.Fundacja Nowe Horyzonty Warszawa521-30-19-670Fundacja Nowe Horyzonty
ul. Bobrowiecka 9, 00-728 Warszawa
2.Instytut rozwoju Biznesu Sp. z o.o., Warszawa522-238-30-56Centrum Konferencyjne Instytutu Rozwoju Biznesu
ul. Wyzwolenia 63, 05-140 Serock
3.KAR-TES Teresa Karwowska
Warszawa
526-015-08-22Dwór Konstancin
ul. Od lasu 23, Konstancin Jeziorna
4.Hotel i Restauracja RELAKS, Stanisław Niziołek
Wola Ducka, Glinianka
532-000-46-28Hotel i Restauracja RELAKS, Stanisław Niziołek
ul. Trakt Lubelski 4, Wola Ducka, 05-408 Glinianka
5.Hotel Kuźnia Napoleońska Wojciech Trzciński, Paprotnia 837-110-21-99Hotel Kuźnia Napoleońska Wojciech Trzciński
ul. Sochaczewska 5, 96-515 Paprotnia
6.Holiday Park Hotel Sp. z o.o., Nadarzyn 118-192-99-57Hotel Holiday Park
ul. Heroldów 1b, 01-991 Warszawa
7.Biuro Rezerwacji "AGATOUR" Agnieszka Barczak
Jelenia Góra
611-172-30-58Hotel Groman, Sękocin Stary
al. Krakowska 76, 05-090 Raszyn
8.Hotel Korona Sp. z o.o.,
Warszawa
113-23-13-713Windsor Hotel Palace
Jachranka 75, 05-140 Serock
9.Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe Batory Sp. z o.o., Tłuszcz 762-10-30-283Hotel Batory
ul. Stefana Batorego 9, 05-240 Tłuszcz

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:

1.Fundacja Nowe Horyzonty
Warszawa
521-30-19-670Fundacja Nowe Horyzonty
ul. Bobrowiecka 9, 00-728 Warszawa

która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę pod względem kosztów, warunków oraz miejsca szkolenia:

  • Koszt spotkania w dniach 15-16/05/2014: 6580,00 zł brutto
  • Koszt spotkania w dniach 22-23/05/2014: 6580,00 zł brutto
Kapitał Ludzki Narodowa Strategia SpójnościUnia Europejska Europejski Fundusz Społeczny
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



26 Lutego 2014 r.

Trwa rekrutacja mikro, małych i średnich firm, które pragną poprawić relacje międzyludzkie, poprawić współpracę pracowników w różnym wieku i bezkosztowo poprawić przepływ wiedzy w przedsiębiorstwie. Zapewniamy bezpłatną pomoc ekspertów przy formułowaniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi z uwzględnieniem zarządzania wiekiem i mentoringu w oparciu o standard "Zatrudnienie Fair Play" przy użyciu internetowego generatora strategii. Dzięki niemu firma sama decyduje kto i w jakim tempie uczestniczy w pracach nad strategią i to bez konieczności opuszczania siedziby firmy.

Do udziału w projekcie zapraszamy przedsiębiorstwa należące do grupy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw mających swoją siedzibę lub jednostkę organizacyjną na terenie województwa mazowieckiego.

Zainteresowane przedsiębiorstwa prosimy o kontakt na e-mail: aszczesniak@kig.pl lub iped@kig.pl. Więcej informacji można uzyskać w biurze projektu - kontakt.




21 Lutego 2014 r.

Za nami spotkanie poświęcone aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem, które odbyło się 21 lutego br. w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie. Było to pierwsze z cyklu spotkań, które odbędą się na Mazowszu. Sukces pierwszego spotkania to przede wszystkim licznie przybyli goście, którzy notowali, pytali, dyskutowali i podkreślali przydatność realizowanego przez nas projektu. Wraz z naszymi Gośćmi mieliśmy okazję przekazać swoją wiedzę i spostrzeżenia mediom, które pojawiły się na naszym piątkowym wydarzeniu. Wśród nich znalazły się: Polsat News, Informacyjna Agencja Radiowa, PR I Polskiego Radia, Radio dla Ciebie, Gazeta MSP oraz portal http://www.kobieta50plus.pl/

Uczestnikom bardzo serdecznie dziękujemy.

Wszystkich chętnych zapraszamy na kolejne spotkania:

  • Radom - 14.03.2014, Izba Przemysłowo-Handlowa Ziemi Radomskiej, ul. Rwańska 7
  • Płock - 21.03. 2014, Centrum Edukacji (Grupa Orlen), al. F. Kobylińskiego 25
  • Łazy k. Warszawy - 10.04.2014, Hotel Książę Poniatowski, ul. Wąska 12b
  • Legionowo - 9.05.2014, Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. Sikorskiego 11
  • Siedlce - 6.06.2014, Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa, ul. Sokołowska 161

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt

www.zostanmentorem.pl




3 Lutego 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym organizacji dwóch dwudniowych warsztatów, które mają odbyć się w dniach: 15-16/05/2014 oraz 22-23/05/2014 w ramach projektu "Zatrudnienie Fair Play. Zostań Mentorem. Wsparcie aktywności i rozwoju zawodowego pracowników 50+ w województwie mazowieckim".

Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy




31 Stycznia 2014 r.

Informacja o wyborze oferenta

W związku z ogłoszeniem dot. trwającego od 17 stycznia 2014 r. do 27 stycznia 2014 r. zbioru ofert na skład (w tym opracowania graficznego) i druku publikacji - Raportu dot. projektu pn: "Praca wysokiej jakości na zielonym rynku pracy w województwie wielkopolskim", współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, otrzymaliśmy 10 ofert od:.

Lp.Nazwa podmiotu
1.GRAFFIDEA Agnieszka Dryzek , ul. Julianowska 82D, 05-509 Julianów, NIP: 951-166-69-92
2.PROMIX Tomasz Janosik , Ul. Graniczna 89F, 32-087 Babice, NIP: 677-209-75-92
3.R2 PRINT Michał Adam Rytter, Ul. Ofiar Katynia 1, 09-410 Płock, NIP: 774-296-73-56
4.Drukarnia SADY Zenon Gil, Os. Sady 2, 47-803 Krapkowice, NIP: 756-000-41-61
5.ALNUS Sp. z o.o., Ul. Wróblowicka 63, 30-698, NIP: 549-200-50-74
6.PUH "Janter" S.C. Sławomir Terlikowski Marek Jankowicz, Ul. Chrobrego 41, 11-300 Biskupiec, NIP: 739-23-09-077
7.STARCO Sp. z o.o., Ul. Łódzka 89, 95-100 Zgierz, NIP: 732-21-71-337
8.Pracownia Słowa S.C. Renata Minior, Joanna Małolepszy, Ul. Łanowa 10, 32-064Rudawa, NIP: 513-023-25-56
9.Digital Media Sp. z o.o., Ul. Garczyńskiego 4c, 64-920 Piła, NIP: 764-22-93-214
10.Drukarnia Waldemar Grzebyta, Ul. Kossaka 108, 64-920 Piła, NIP: 764-010-24-40

Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy R2 PRINT Michał Adam Rytter, ul. Ofiar Katynia 1, 09-410 Płock, NIP: 774-296-73-56, która zaproponowała następujące ceny na druk:

  • druk w wersji I = 2199,75 zł brutto
  • druk w wersji II - 4158,00 zł brutto



20 Stycznia 2014 r.

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne spotkania warsztatowo-promocyjne poświęcone aktywizacji pracowników 50+ i zarządzaniu wiekiem. Spotkania kierujemy do osób mieszkających i/lub pracujących w woj. mazowieckim:

  • przedsiębiorców,
  • członków kierownictwa firm i innych jednostek,
  • pracowników działów kadr,
  • pracowników, którzy ukończyli 50 lat (bez względu na charakter wykonywanej pracy).

Zapraszamy również dziennikarzy!

Spotkania są realizowane w ramach projektu "ZATRUDNIENIE FAIR PLAY. Zostań Mentorem. Wsparcie aktywności i rozwoju zawodowego pracowników 50+ w województwie mazowieckim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegóły:

Dodatkowe informacje na temat spotkań:
Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją
i Przedsiębiorstwem Prywatnym"

ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa
tel: (22) 630 98 01-03, (22) 630 96 21
fax: (22) 434 60 49
e-mail: iped@kig.pl
http://www.zostanmentorem.pl




17 Stycznia 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny, składu (w tym opracowania graficznego) i druku publikacji - Raportu dot. projektu pn: "Praca wysokiej jakości na zielonym rynku pracy w województwie wielkopolskim", współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy




17 Stycznia 2014 r.

Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny, składu (w tym opracowania graficznego) i druku publikacji dot. Projektu pt. "Praca wysokiej jakości na zielonym rynku pracy w woj. mazowieckim", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie (numer umowy: POKL.08.01.02-14-079/11).

Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy




8 Stycznia 2014 r.

W dniu 8 stycznia 2014 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła II nabór wniosków w ramach projektu "Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)". Nabór potrwa do 10 lutego 2014 r. do godziny 16.30. Dokumentacja konkursowa dostępna jest na stronie http://csr.parp.gov.pl/index/index/2268, a generator wniosków na https://gw-csr.parp.gov.pl/.

Zachęcamy do skorzystania z możliwości pozyskania dotacji.

Dodatkowe informacje:
Małgorzata Jelińska
Główny Specjalista

---------------------------------
Departament Programów Pilotażowych
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83
00-834 Warszawa

T: (+48 22) 432 85 70
F: (+48 22) 432 82 51
E: malgorzata_jelinska@parp.gov.pl
W: www.parp.gov.pl




© Copyright by Fundacja "Instytut Badań nad Demokracj± i Przedsiębiorstwem Prywatnym". Wszelkie prawa zastrzeżone.